در حال حاضر این سرویس در دسترس نمی باشد

همراه هر دامنه که توسط گروه فن آوری اطلاعات نوین ایده ثبت می شود، دو اکانت ایمیل رایگان عرضه می گردد. اگر شما همراه دامنه خود هاست نیز خریداری کرده اید، بسته به نوع هاستینگ خود می توانید اکانت ایمیل به تعداد بیشتری بسازید. این دستور العمل برای زمانی است که شما فقط دامنه ثبت کرده اید.

 

استفاده  از ایمیل رایگان


1- با نام کاربری و کلمه عبور وارد پنل کاربری خود به آدرس http://panel.novinidea.com شوید. لطفا توجه کنید که nameserver های دامنه باید بر روی nameserver های نوین ایده تنظیم گردد. اگر شما خود آنها را تغییر نداده اید، به صورت پیشفرض این تنظیمات انجام گرفته است.
در منوی سمت راست گزینه EMAIL و سپس گزینه Manage Email را انتخاب نمایید.

2- صفحه جدیدی باز می شود که در آنجا با زدن گزینه Add User آدرس ایمیل مورد نظر خود را می سازید. توجه کنید که در این پلن (ایمیل رایگان همراه دامنه) فقط می توانید دو اکانت ایمیل به صورت این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید بسازید که با خرید سرویس هاست یا سرویس ایمیل ویژه نوین ایده، این تعداد افزایش می یابد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید