شبکه های اجتماعی از سه منظر برای بازاریابی دارای اهمیت است:

1- بیش از 1/4 میلیارد نفر در جهان توسط شبکه های اجتماعی به یکدیگر مرتبط هستند. این پتانسیل عظیم انسانی با حضور در شبکه های اجتماعی این فرصت را برای هر شرکتی مهیا می کند تا با حضور و بازاریابی صحیح در شبکه های اجتماعی همه روزه بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. تقریبا از هر طیفی می توان در شبکه های اجتماعی پیدا کرد؛ از دانش آموز تا استاد دانشگاه، از یک کارگر ساده تا یک مدیر اجرایی، از یک نوجوان 15 ساله تا پیرمرد 70 ساله. این امکان برای شما مهیا است تا با بازاریابی صحیح درشبکه های اجتماعی تبلیغات خود را به مشتریانی هدفمند و نسبتا با هزینه پایینی انجام دهید.

 

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

2- به دلیل ماهیت شبکه های اجتماعی، آنها امکان ارتباط دو یا چند جانبه را برای شما فراهم می کنند و در حقیقت یک روابط عمومی آنلاین برای شما است. شما به راحتی نظریات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان را دریافت می کنید و در تصمیم گیری های آینده چراغ راه شما خواهند بود.

3- یکی از مهمترین فواید شبکه های اجتماعی اینست که شما در آنها مورد توجه قرار می گیرید. هر لینک، عکس و یا نوشته ای که از شما در شبکه های اجتماعی منتشر شود باعث بهبود جایگاه شما در تنایج حاصل از موتورهای جستجو خواهد بود و این به نوبه خود کمک به بهینه سازی وب سایت شما خواهد بود.

ما آماده هستیم که استراتژی لازم برای ایجاد صفحات و بروز رسانی شبکه های اجتماعی را برای شما ترسیم نماییم. شبکه اجتماعی مطلوب برای تجارت شما را معرفی کنیم و روند بازاریابی آنلاین شما را هموارتر کنیم.

 

درباره شبکه های اجتماعی بیشتر بدانید: